83. Krisekommunikation for begyndere og letøvede – med Thomas Mandrup

*Husk at tilmelde dig podcastens nyhedsbrev. Det gør du her: https://bit.ly/3UF8dKB**Se hele det rå interview på YouTube lige her: https://youtu.be/MehMhEkONfQ*”Design jeres virksomheds kollaps.” Sådan lyder et af de mange konkrete råd til krisekommunikation, du får i dagens episode.Det bliver både brugbart og opløftende (trods emnet …).Til at hjælpe os har vi nemlig kontaktchef og seniorrådgiver i kommunikationsbureauet Publico, Thomas Mandrup. Han er ekspert i, hvordan man kommunikerer i en krise, og hvordan man forbereder sig på den.Du bliver klogere på: - Hvad en krise egentlig er – og hvordan den definition har ændret sig drastisk i de senere år - Hvilke brancher der er mest udsat for kriser - Hvordan man helt konkret forbereder sig på krisen - Hvilke to lag en krise består af (inkl. virkelige eksempler) - Hvorfor gode og ordentlige virksomheder kan komme til at lave dårlig krisekommunikation - Hvilken store fejl mange begår, når vi står i begyndelsen af en krise - Hvad man gør, når krisen har lagt sig, så man bliver klogere af den.

Om Podcasten

Adfærd er en podcast om at skabe forandringer. Den handler om, hvorfor mennesker gør, som de gør, og hvordan vi kan forandre dem. Morten Münster, manden bag Jytte Fra Marketing er vært, og i hver episode ringer han til en ekspert, ildsjæl eller praktiker, der ved noget om forandringer og adfærd. Det kan være alt fra kendte ansigter som Sara Blædel og Martin Thorborg, magtfulde CEOs, eksperter som Dennis Nørmark og Imran Rashid eller praktikere som piloten Christian.