#9 Digital salgskanal feat. Kim Justesen // stwentyfive

Hvorfor har Bold en webshop? Hvordan bygger man online delen på et "butik"-produkt? Hvordan opfatter samarbejdspartnerne Bold. Brandet, organisationen og historien? Vi har inviteret Kim Justensen, stwentyfive i studiet for at svare på de her spørgsmål m.m. Kim er Marketing Automation Specialist og løfter en stor del af den digitale side af virksomheden. Vi får et unikt perspektiv på hvad der får samarbejdspartnere til at kaste sig ind i - på det tidspunkt - et stadig meget ungt iværksætterprojekt og dedikere tid til noget der indbefatter høj risiko og lav indtjening. Måske de også vil være lidt Bold?

Om Podcasten

Hvordan er det lykkedes to 17-årige iværksætterspirer at lave et produkt der bryder igennem i en af verdens hårdeste brancher? Denne podcast følger det danske startup BOLD Drinks' rejse fra ide til gennembrud. Helt unikt har vært og forretningsudvikler Anders Graabæk været med på rejsen helt fra den spæde start. Med podcasten ønsker vi - med BOLD som case - at gøre lytteren klogere på, hvordan en systematisk tilgang til forretningsudvikling kan være afgørende for at gøre drømmen til virkelighed. Spoiler alert: Det bliver nørdet!