Danmarks stærkeste mediebrand går til Ekstra Bladet

Budskab - En podcast af Fagbladet Journalisten - Torsdage

Avisen der ’tør hvor andre tier’ turde også ansætte Henrik Qvortrup som chefredaktør. Eksperterne mener, han er Danmarks stærkeste mediebrand – hvad betyder det? Hvad signalerer Ekstra Bladet med valget af Qvortrup som frontfigur? Og hvordan holder avisen sig fri af skyggerne fra Danmarks største medieskandale, Se & Hør-sagen, som Qvortrup spillede en af hovedrollerne i? (00:46-13:12) Vi diskuterer også, om det er klog pressehåndtering at invitere medierne på pressetur til opgravning af rådne mink. (13:14-36:25)  Og så er det tid til lidt ananas i egen juice. (36:31-40:42) Gæster: Anna Rørbæk, Rørbæk Kommunikation og Mikael Baden, Friday Vært: Line Ernlund Redaktør: Marie Nyhus Lyd og teknik af Rakkerpak Productions Klipper: Linda Nygaard Teknik: René Slott Nielsen Lyddesign: Christian Schødts-Sørensen Budskab er fagbladet Journalistens podcast.