DBU giver medierne en opsang
Budskab - En podcast af Fagbladet Journalisten - Torsdage

Midt i ’Aftenshowet’ sagde landstræner Kasper Hjulmand, at de publicistiske medier for ofte overtager ’opkast’ fra de sociale medier. Det var ikke noget planlagt budskab, men DBU’s kommunikationschef gentog det siden i andre medier. DBU og medierne ligner et gammelt sølvbrudepar, som sidder og brokker sig hen over kaffebordet, og det bliver resten af familien altid træt af at høre på, siger panelet. Vi taler også om Diabetesforeningen, som efter eksperternes vurdering burde have forudset, at den ville ryge ud i en kæmpe shitstorm, da den annoncerede et nyt samarbejde med Krifa. Eksperter: Mikael Baden, Friday, og Trine Kromann-Mikkelsen, Demant Vært og redaktør: Marie Nyhus Lyd og teknik: Rakkerpak Productions Klip og lydmix: Mads Gordon Ladekarl Musik: Christian Schødts-Sørensen