De stærkeste greb i kampagner

Budskab - En podcast af Fagbladet Journalisten - Torsdage

Kampagner lykkes ofte med at være sjove, æstetiske eller højtråbende – men kan de også få nogen til at ændre adfærd? Og hvad er det stærkeste greb: Humor, provokation eller frygt? Dette er en særudgave af Budskab baseret på tidligere udsendelser, hvor eksperterne tager dig med ind i kampagne-værkstedet. Budskab er tilbage med en nyhedsaktuel udsendelse 12. august. Eksperter: Jonas Schrøder, Rema1000 og Emil Nielsen, Danmarks Naturfredningsforening, Kim Larsen, Danske Bank og Søren Søndergaard, Danske Havne, Mikael Baden, Friday og Martin Vith Ankerstjerne, Advice. Vært: Line Ernlund Redaktør: Marie Nyhus Lyd og teknik af Rakkerpak Productions Klip og teknik: Kathrine Wismann Lyddesign: Christian Schødts-Sørensen Budskab er fagbladet Journalistens podcast.