Er der koldt på Twitter?
Budskab - En podcast af Fagbladet Journalisten - Torsdage

Tonen på Twitter er blevet så hård, at nogle organisationer overvejer, om de overhovedet skal være til stede på platformen, lyder det i et indlæg fra kommunikationsrådgiver Benjamin Rud Elberth. Men passer det? Hvorfor fungerer Twitter som den nye pressemeddelelse? Og hvem kan i det hele taget tillade sig IKKE at være på Twitter? (16:17-28:15) Eksperterne taler også om, hvordan Dansk Arbejdsgiverforening og Fagbevægelsens Hovedorganisation satte ekstra ild til deres fælles historie om en ny barselsmodel ved at lancere den i partnerskab(01:24-16:10). Og om Christian Bitz, der midt i en kopi-krise pludselig tonede frem i Go Aften Live (28:25-40:20). Eksperter: Emil Nielsen, Danmarks Naturfredningsforening og Jonas Schrøder, Rema1000 Vært: Line Ernlund Redaktør: Marie Nyhus Lyd og teknik af R*******k Productions Klip og teknik: René Slott Musik: Christian Schødts-Sørensen