Lover Skat noget de ikke kan holde?

Budskab - En podcast af Fagbladet Journalisten - Torsdage

Skattestyrelsen skal finde 1.000 nye medarbejdere og har søsat en kampagne til 5,6 millioner kroner, blandt andet med en video fuld af tempo og special effects. De kalder det ’magisk realisme’. Er det god employer branding? Eller skal man hellere, som Rema1000, gå med hverdagsrealisme, når man kommunikerer til kommende medarbejdere? Eksperterne taler også om B.T.’s krisekommunikation om #metoo og om et nyhedsbrev, Riis Rejser sendte ud med emnet: ” Oh, du ungmøbespringende, men dog ikke øreslikkende Udenrigsminister, lad snarligt igen din store...grønne stavlygte oplyse vores Europa!” Og det var ikke en fejl. Gæster: Jonas Schrøder, kommunikationschef i Rema1000 og Emil Nielsen, pressechef, Danmarks Naturfredningsforening Gæster: Jonas Schrøder, kommunikationschef i Rema1000 og Emil Nielsen, pressechef, Danmarks Naturfredningsforening. Vært: Line Ernlund Redaktør: Marie Nyhus Lyd og teknik af Rakkerpak Productions Klip og teknik: Kathrine Wismann Lyddesign: Christian Schødts-Sørensen Budskab er fagbladet Journalistens podcast.