Lummer radioreklame fra Nye Borgerlige
Budskab - En podcast af Fagbladet Journalisten - Torsdage

”Jeg vil godt have, at du tjekker mig ud. Er du frisk på det?” Sådan siger Pernille Vermund i en radioreklame på en kommerciel radiokanal. Faktisk har hele blå blok plus Mette Frederiksen købt sig airtime på kanaler som myROCK, POP FM og NOVA. Men hvad kan radioreklamer, og hvorfor har DF flyttet hele deres reklamebudget for dagblade over til radio i stedet? Eksperterne anmelder politikernes radioreklamer og gætter forkert i dagens quiz om Bauer Medias reklameomsætning. Eksperter: Søren Søndergaard, Danske Havne, og Henrik Kjerrumgaard, White Cloud. Vært: Tor Arnbjørn Redaktør: Christian Lindhardt Tilrettelæggere: Julie Gonzalez Tilsted og Sandra Kaarsgaard Lyd og teknik af Rakkerpak Productions Klip og lydmix: Julie Gonzalez Tilsted Musik: Christian Schødts-Sørensen