Design Kan - Portræt, Kresten Schultz Jørgensen
Design kan… En branding og design podcast - En podcast af AM Copenhagen

Kategorier:
Kommunikation betyder i sin rene form fællesskab – og i den nyeste episode af Design Kan med Kresten Schultz Jørgensen beskæftiger vi os særligt med det begreb. Kresten Schultz Jørgensen er skribent, rådgiver og kommunikationsekspert. Med over 30 års erfaring i politik, forretningsudvikling og strategisk kommunikation taler vi om den røde tråd i hans karriere, der både spænder vidt og bredt. Det handler om kommunikation og samtale. Om at samle sine interessenter i et fællesskab i samtalen. Uanset om det er som marketingdirektør på Det Kongelige Teater eller som grundlægger af PR-virksomheden LEAD Agency og rådgivningsvirksomheden Oxymoron. Vi kommer også ind på: Hvordan man rådgiver på den politiske scene uden at indgå i den klassiske lejrtænkning Hvad man kan lære af Harvard-uddannede marketingfolk og sociologer i The Coca-Cola Company Hvilke to ingredienser der skal til for at skabe en god branding strategi