Design Kan - Portræt, Kresten Schultz Jørgensen

Kommunikation betyder i sin rene form fællesskab – og i den nyeste episode af Design Kan med Kresten Schultz Jørgensen beskæftiger vi os særligt med det begreb.   Kresten Schultz Jørgensen er skribent, rådgiver og kommunikationsekspert. Med over 30 års erfaring i politik, forretningsudvikling og strategisk kommunikation taler vi om den røde tråd i hans karriere, der både spænder vidt og bredt.  Det handler om kommunikation og samtale. Om at samle sine interessenter i et fællesskab i samtalen. Uanset om det er som marketingdirektør på Det Kongelige Teater eller som grundlægger af PR-virksomheden LEAD Agency og rådgivningsvirksomheden Oxymoron. Vi kommer også ind på: Hvordan man rådgiver på den politiske scene uden at indgå i den klassiske lejrtænkning Hvad man kan lære af Harvard-uddannede marketingfolk og sociologer i The Coca-Cola Company Hvilke to ingredienser der skal til for at skabe en god branding strategi

Om Podcasten

Vi tror på at design kan være mere end bare smukt. Det kan få folk til at føle noget og det kan gøre en reel forskel. I podcasten udforsker vi alle aspekter ved det kæmpestore emne, som branding er. Vi dykker ned i idéer og projekter, taler med fagpersoner og virksomheder, og vi samler dem, som arbejder aktivt med design og branding hver dag, og som ikke mindst har stærke holdninger til emnet.