EP #6: Sådan bruger du kvant i din strategiproces

Rigtigt mange strategiprocesser bliver igangsat udelukkende på baggrund af intern viden og analyser på egne kunder, uden overhovedet at række udenfor organisationen. Nogle sågar udelukkende på mavefornemmelser og uden det mindste datagrundlag. Vi mener, at kvantitativ analyse, både af nuværende kunder, men især også af det resterende marked, bør være en af grundstenene for din strategiudvikling. I denne episode med strategikonsulent og analysespecialist Nicolaj Weber og partner og co-founder ...

Om Podcasten

I “Det korte af det lange" inviteres du indenfor på Holst Mouritzens kontor til en faglig  snak om strategisk marketing og branding.Podcasten tager udgangspunkt i strategiske udfordringer som vi observerer hos vores samarbejdspartnere og bidrager med løsningsforslag til disse via relevante teorier og studier. "Det korte af det lange" giver en kort forklaring af tidens vigtigste marketingrapporter, -teorier og -cases til dig, der gerne vil styrke din strategiske sans, men ikke altid får taget tiden til at dykket ned i det tunge stof.