EP #7: Fremtidsforskning, trends og firstmovers

Kirsten Østergaard Poulsen har brugt næsten 30 år på at udvikle et metodeapparat der hjælper virksomheder med at forudsige trends og tendenser. Kirstens virksomhed Firstmove har gennem årene hjulpet brands som Carlsberg, 7-Eleven og Schulstad og er nu indgået i et partnerskab med Holst Mouritzen. I denne episode diskuterer Jacob Holst Mouritzen og Kirsten Østergaard Poulsen derfor fremtidsforskning, trends og firstmovers samt hvordan man kan bruge viden om disse emner til at styrke sin strate...

Om Podcasten

I “Det korte af det lange" inviteres du indenfor på Holst Mouritzens kontor til en faglig  snak om strategisk marketing og branding.Podcasten tager udgangspunkt i strategiske udfordringer som vi observerer hos vores samarbejdspartnere og bidrager med løsningsforslag til disse via relevante teorier og studier. "Det korte af det lange" giver en kort forklaring af tidens vigtigste marketingrapporter, -teorier og -cases til dig, der gerne vil styrke din strategiske sans, men ikke altid får taget tiden til at dykket ned i det tunge stof.