EP #8: Brandarkitektur

Vokser nye brands og afdelinger rundt omkring dig som uoverskueligt ukrudt? Er din virksomheds kanaler overbelastet med budskaber i forskellige retninger? Eller har du opdaget et nyt vækstpotentiale, som ikke er helt forenligt med dit moder-brand? I så fald er det højst sandsynligt tid til at overveje din brandarkitektur. I denne episode diskuterer Jacob Holst Mouritzen og Anna-Cathrine Grønkjær, hvilke grundteorier man kan arbejde ud fra, hvordan en god proces ser ud og hvad det er for ...

Om Podcasten

I “Det korte af det lange" inviteres du indenfor på Holst Mouritzens kontor til en faglig  snak om strategisk marketing og branding.Podcasten tager udgangspunkt i strategiske udfordringer som vi observerer hos vores samarbejdspartnere og bidrager med løsningsforslag til disse via relevante teorier og studier. "Det korte af det lange" giver en kort forklaring af tidens vigtigste marketingrapporter, -teorier og -cases til dig, der gerne vil styrke din strategiske sans, men ikke altid får taget tiden til at dykket ned i det tunge stof.