Employer branding og employee advocacy - et stærkt makkerpar? - med Lasse Savkov-Hansen & Mikkel Bagge Lange

Vil din virksomhed gerne have de dygtigste medarbejdere og stå stærkt i fremtiden? Så skal du i gang med at tænke employer branding og employee advocacy sammen. Men hvordan gør man det?Det får du et bud på i denne episode.Jeg har inviteret Lasse Savkov-Hansen og Mikkel Bagge Lange fra September Agency i podcast-studiet. De tænker medarbejderne ind som en naturlig del af processen i de employer branding kampagner, som de udvikler for deres kunder.Lyt med, når vi taler om hvordan man aktiverer virksomhedens EVP med medarbejdernes stemmer.(EVP står for Employer Value Proposition. Det er det løfte, der skal få nogen til at overveje, foretrække og vælge en virksomhed som arbejdsplads).

Om Podcasten

GIV ORDET TIL er en podcast, der udforsker disciplinen employee advocacy. Virksomheder, medarbejdere og kultur er forskellig fra virksomhed til virksomhed - og derfor er der ikke to ens måder at arbejde med employee advocacy på. I denne podcast får du derfor inspiration til, hvordan du kan arbejde med at give ordet til medarbejderne i din organisation.Vært: Rikke DamgaardVil du finde mere inspiration om employee advocacy, så besøg: https://givordettil.dk/ Her kan du også købe den nyeste udgave af bogen "Giv ordet til medarbejderne - Employee advocacy 2.0": https://givordettil.dk/giv-ordet-til-medarbejderne/Eller tilmelde dig Masterclass i employee advocacy, som afholdes online 2 gange om året. Det er en uddannelse, der er spækket med teori, cases og praktiske øvelser, så du bliver klædt på til at skabe den employee advocacy-strategi, der passer til lige netop din organisation: https://givordettil.dk/kurser/masterclass/Nye afsnit - følg med her:Linkedin: https://www.linkedin.com/in/rikkedamgaard/Instagram: https://www.instagram.com/giv_ordet_til/Eller kontakt mig på mail: [email protected]