Sådan gør Røde Kors Hovedstaden det let for medarbejdere og frivillige at være aktive på LinkedIn

Hvordan får man medarbejdere til at se værdien og meningen med at være tilstede på LinkedIn?Og hvilke konkrete råd og greb virker, når man skal gøre det nemt for kollegerne at dele ud af deres arbejdsliv på sociale medier?I denne podcast har jeg besøg af Julie Bauer Larsen, som er kommunikationschef hos Røde Kors Hovedstaden. Det vigtigste mål med kommunikationen for Julie er at tiltrække frivillige, så Røde Kors Hovedstaden kan blive ved med at drive sociale indsatser for dem, der har behov for det.Hør Julies fortælling, om hvordan hun arbejder med at give ordet til både medarbejdere og frivillige for at styrke Røde Kors Hovedstadens digitale tilstedeværelse. En disciplin man kalder volunteer advocacy.

Om Podcasten

GIV ORDET TIL er en podcast, der udforsker disciplinen employee advocacy. Virksomheder, medarbejdere og kultur er forskellig fra virksomhed til virksomhed - og derfor er der ikke to ens måder at arbejde med employee advocacy på. I denne podcast får du derfor inspiration til, hvordan du kan arbejde med at give ordet til medarbejderne i din organisation.Vært: Rikke DamgaardVil du finde mere inspiration om employee advocacy, så besøg: https://givordettil.dk/ Her kan du også købe den nyeste udgave af bogen "Giv ordet til medarbejderne - Employee advocacy 2.0": https://givordettil.dk/giv-ordet-til-medarbejderne/Eller tilmelde dig Masterclass i employee advocacy, som afholdes online 2 gange om året. Det er en uddannelse, der er spækket med teori, cases og praktiske øvelser, så du bliver klædt på til at skabe den employee advocacy-strategi, der passer til lige netop din organisation: https://givordettil.dk/kurser/masterclass/Nye afsnit - følg med her:Linkedin: https://www.linkedin.com/in/rikkedamgaard/Instagram: https://www.instagram.com/giv_ordet_til/Eller kontakt mig på mail: [email protected]