Sådan skaber du engagement (uden budget) med gimmicks, der virker - med Amanda Iwersen og Jesper Gram Frandsen, Region Hovedstaden
Employee advocacy - GIV ORDET TIL - En podcast af Rikke Damgaard

Kategorier:
De fleste EA-folk, jeg kender, jonglerer arbejdet med at engagere kollegerne i den digitale kommunikation sideløbende med en lang række andre opgaver.Så hvordan skaber man egentlig et succesfuldt EA-program, når man også har en bred palet af andre kommunikationsopgaver – og ikke noget særskilt budget?Det taler jeg med Amanda Iwersen og Jesper Gram Frandsen i denne episode. De arbejder hos Region Hovedstadens Center for HR og Uddannelse, som specialkonsulenter i kommunikation.I denne episode dykker vi ned i:Kreative løsninger, der virker – og som er nemme at implementereHvorfor algoritmesnak og nørdede EA-indsigter ikke skal deles med kollegerneHvordan temabaserede workshops skaber maksimal effektHvordan du strukturerer dit program, så indsatsen nemt kan justeres op eller nedHvilke store, interne gevinster et EA-program skaberLyt med og få konkrete råd, der kan styrke dit EA-program og engagere dine medarbejdere i den digitale kommunikation.