Zookeeperguy: 5 dos and dont's til en stærk Instagram profil fra populær dyrepasser

I dag findes der medarbejdere, der opnår så meget opmærksomhed om deres arbejdsliv på sociale medier, at de får en status, der ligner influencers – de kaldes employee influencers. Men hvad driver medarbejdere til at dele ud af deres arbejdsliv på sociale medier? Og hvordan opnår de så mange følgere, at de kan sammenlignes med influencers? Det får du svar på i denne podcast, hvor dagens gæst er dyrepasser Brian Stefanski fra Zoologisk Have København. Han står bag Insatgram-profilen: Zookeeperguy med over 65.000 følgere.Musik af: Templateswise.com

Om Podcasten

GIV ORDET TIL er en podcast, der udforsker disciplinen employee advocacy. Virksomheder, medarbejdere og kultur er forskellig fra virksomhed til virksomhed - og derfor er der ikke to ens måder at arbejde med employee advocacy på. I denne podcast får du derfor inspiration til, hvordan du kan arbejde med at give ordet til medarbejderne i din organisation.Vært: Rikke DamgaardVil du finde mere inspiration om employee advocacy, så besøg: https://givordettil.dk/ Her kan du også købe den nyeste udgave af bogen "Giv ordet til medarbejderne - Employee advocacy 2.0": https://givordettil.dk/giv-ordet-til-medarbejderne/Eller tilmelde dig Masterclass i employee advocacy, som afholdes online 2 gange om året. Det er en uddannelse, der er spækket med teori, cases og praktiske øvelser, så du bliver klædt på til at skabe den employee advocacy-strategi, der passer til lige netop din organisation: https://givordettil.dk/kurser/masterclass/Nye afsnit - følg med her:Linkedin: https://www.linkedin.com/in/rikkedamgaard/Instagram: https://www.instagram.com/giv_ordet_til/Eller kontakt mig på mail: [email protected]