#S4E6 - Katja Moesgaard

Hun er tidligere marketing manager for Nike Danmark, har været administrerende direktør for det dengang nyoprettede DBU A/S og arbejder nu selvstændigt med digital modenhed- og udvikling.Den tidligere ishockey stjerne, Katja Mosegaard, ved om nogen noget om data-drevet brand activation og sportens kommercielle performance. Det tager hun i dag en snak med Frans Hammer om i dette afsnit af Hammers Hule.I dette afsnit kan du blive meget klogere på, hvordan strategisk brug af data kan gøre en kæmpe forskel for sportsaktører, du hører om vigtigheden af storytelling indenfor sponsorater, og hvor Katja egentlig finder sin inspiration til kommerciel udvikling.

Om Podcasten

De bedste samtaler er præget af oprigtig interesse, passion, gensidig respekt og en solid viden om personen foran dig. I Hammers Hule inviterer Frans Hammer en række kendte sportspersonligheder ind i hulen til en dialog om, hvordan gæsten er blevet til den person, han eller hun er i dag.Frans har inviteret mennesker fra sit eget netværk, og resultaterne er blevet unikke indblik i sportens verden og de specielle oplevelser, som følger med. Fodbold er omdrejningspunktet i Hammers Hules første fem episoder. De efterfølgende episoder har det til fælles, at en sportsperson er inviteret indenfor i hulen, men sportsgrenen vil variere.Vi glæder os til at berige dine ører og gøre dig endnu klogere på den danske sportsverden og dens personer. Velkommen til!Hammers Hule produceres af Nordic SportsLab i samarbejde med Hotel Kong Arthur.