Er AI din konkurrent eller kollega?

Indsigten - En podcast af Mediet Markedsføring

Kategorier:

Brugen af kunstig intelligens stormer frem i marketing. Det viser den nye CMO-undersøgelse lavet af analyseinstituttet Synlighet for de skandinaviske fagmedier Resumé, Kampanje og Markedsføring.  Længst fremme i AI-skoene er man i Danmark, hvor 58 procent af marketing-afdelingerne allerede har taget kunstig intelligens i brug.  Det store spørgsmål er, hvordan AI’s indtog kommer til at påvirke branchefolks arbejdsliv?  Det diskuterer Christiane Vejlø, tech-ekspert og direktør i Elektronista Media, og Tao Legene Thomsen, der er Creative Director for Innovation i Vice Virtue, i studiet hos Emil Nørlund i tredje episode af Indsigten.  I podcasten giver Christiane Vejlø og Tao Legene Thomsen og også deres bud på, hvad skal man gøre for ikke at miste sit job til en kunstig intelligens, og hvad der er bedst at bruge AI til lige nu.