Har Tordenskjold strøget sin arv?

Indsigten - En podcast af Mediet Markedsføring - Torsdage

Kategorier:

I denne episode af Indsigten vurderer brand-eksperterne Kristina May, der er stifter af designbureauet AM Copenhagen og Mikael Tonning, der står bag designbureauet Everland, den aktuelle rebranding af de ikoniske Tordenskjold-tændstikker.     Spørgsmålet er, om den nye Tordenskjold-identitet ligger for langt fra det historiske og gammelkendte gul-orange logo, hvor en oval indkranser et portræt af krigshelten Tordenskjold.     Du kan se det nye og gamle Tordenskjold-design i denne artikel, hvor ejerne Swedish Match fortæller om baggrunden for ændringen: https://markedsforing.dk/artikler/nyheder/tordenskjold-derfor-har-vi-aendret-vores-ikoniske-design/ Vært og produktion: Emil Nørlund  Musik: PremiumBeats.com og Frederic Chopin Prelude Op. 28 No. 4 af Paul Cantrell, https://innig.net/music/inthehands/