Christopher Cloos - En snak om vækst, store ambitioner og Tom Brady

Iværksætterhistorier - En podcast af Iværksætterhistorier

Kategorier:

I denne episode skal du høre historien om Christopher Cloos fortalt af Julius Langkilde. Christopher Cloos er en brillevirksomhed, som har sat som mål at komme ud at beklæde 1 mio. ansigter verden over med deres briller. Faktisk var dagens gæst ikke med helt fra starten, men overtog den ene co-founders ejerandele da virksomheden lige havde rundet 150 følgere på Instagram - altså i et meget tidligt stadie.Men selv med en lav omsætning og få følgere på sociale medier kan man sagtens tillade sig at tænke stort. Det gjorde Julius prompte, da målet var at Chr. Cloos skulle vokse hurtigt og lave profit indenfor ganske få år. Det lykkedes at lave store samarbejdsaftaler med både sangeren Robin Thicke og selveste Tom Brady. Meeen, det har bestemt ikke været uden udfordringer, at lancere samarbejder med store stjerner, og det kommer du til at høre meget mere om.Episoden er bragt til dig i samarbejde med Treyd - Sælg først, betal leverandøren senere.  Læs mere og book en uforpligtende introduktion på treyd.io  Er du interesseret i at annoncere på Iværksætterhistorier? Så kontakt vores producer Jakob Sloth Linneberg på 71904292 eller [email protected] har også en lille gave til dig. Står du overfor at skulle pitche til Løverne i den kommende sæson af Løvens Hule, så kan du helt gratis hente Nikolai Høgkilde fra Skatteguidens bedste råd og do's & don'ts til kommende deltagere, samt hvilke spørgsmål du bør have et virkelig godt svar på. Der er virkelig guldkorn at hente og Nicolai gik jo fra programmet med en investering fra Jesper Buch på 1,5 kr. Hent guiden her: https://bit.ly/3s8XmfgDin vært er Mark Anthony og podcasten er mixet og klippet sammen af Ugli Fruit ProductionsSee omnystudio.com/listener for privacy information. Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.