#41 - Annoncering med influencer content

I denne episode taler jeg med Rasmus fra PL Partners om, hvordan du får mest muligt ud af dit influencer-indhold - gennem annnoncering. Vi taler om, hvornår det giver mening at putte spend bag sit influencer-indhold, om det giver mest mening som branded content vs virksomheden som afsender, gode eksempler og om man opnår bedre resultater med sin annoncering, når man anvender influencer-indhold. Jeg har selv haft rigtig god succes med at bruge annoncering i forbindelse med nogle af mine kunder, og jeg kan i den grad anbefale det - særligt hvis du arbejder med mindre influencere.

Om Podcasten

Er du nysgerrig på, hvad influencer marketing er for en størrelse? Så er denne podcast noget for dig. JOST Influencer Marketing er både for dig, som ikke ved så meget om influencer marketing endnu, og for dig som gerne vil blive klogere på, hvad influencerne, modtagerne og virksomheder tænker om emnet.I denne podcast taler jeg nemlig med forskellige aktører inden for influencer marketing fx influencerne, eksperter, agenterne og virksomhederne. Mit navn er Josephine Staunsbjerg og til dagligt rådgiver jeg virksomheder om influencer marketing og sociale medier som Senior Influencer Strategist hos Campfire&co.Mail: [email protected]