3.2 Direkte til forbrugeren

Medvirkende: Morten Jensen – CSO hos Kvantum Copenhagen og Peter Boris, CMO hos Coop.dk Det sidste års massive vækst i online retail har cementeret en hel del – først og fremmest at størrelse, volumen og tilgængelighed er en kæmpe nøglefaktor i at få succes med sit online salg. I hvert fald man ser på giganter som Amazon, Zalando osv. Men der er også en anden gren, der er begyndt at spirre. For mens de største bliver større, så viser nye indsatsområder, at den direkte linje til forbrugeren er blevet vigtigere. Direct to consumer er dagens omdrejningspunkt, for det stiller spørgsmålene – handler det fortsat om at være størst, have den breddeste platform og kunne leverer hurtigst? Eller handler det i lige så høj grad om at være tæt på forbrugeren i købsøjeblikket og eje hele købskæden?

Om Podcasten

Velkommen til Kvantespring – podcasten hvor vi springer direkte ned i magtkampen mellem internettets giganter og som på uformel vis sætter spot på virkeligheden inden for online marketing, eCommerce og teknologisk udvikling.