Magnus "Burgerkongen"

I denne episode gæster Magnus, Aka Burgerkongen, Thomas Kring i studiet. Magnus kom fra forstæderne og drømte om at blive en del af skatemiljøet i København. Men det var ikke let, når han kom med en Drop dead-kæde om halsen og senere blev sponsoreret af Telia. Talentet var åbenlyst, men kernen i København var sådan lidt.. “og hvad så?” I dag er Magnus læge, far og en respekteret skater i miljøet og så er han blandt andet sponsoreret af Nike og hænger ud med hans barndoms idoler som Eric Koston, Hjalte Halberg m.fl.Vært: Thomas KringProducer: Thøger KappelLyddesigner: Frederik LudwigsRedaktør: Tue BlædelSerien er produceret for Lagune af produktionsselskabet BEAM Audio Agency.

Om Podcasten

Lagune Sessions er Lagunes lydunivers, som vil omfavne både musik, podcasts, talks og meget mere. I denne første sæson af Lagune Sessions inviterer vært Thomas Kring dig med helt ind bag facaden på dansk skateboarding med historier som du aldrig har hørt dem før, fortalt af skaterne selv.I hvert afsnit inviterer vi en ny fremtrædende dansk skateboarder i studiet, til en samtale med udgangspunkt i gæstens største udfordringer og nederlag, og hvilken rolle skateboarding har spillet i at vende den modgang til medgang.Alt sammen fortalt uden filter af en række af dansk skateboardings største talenter og profiler, som hver især har været med til at definere scenen på deres egen facon. Vært: Thomas Kring, medejer af Lagune, har stået på skateboard så længe han kan huske, på alt fra smadrede ramper i Herning til nogle af de største skatekonkurrencer i verden.Producer: Thøger Kappel, journalist, fotograf og dokumentarinstruktør, som på en god dag stadig kan finde en switch flip frem fra gemmerne.Lyddesigner: Frederik Ludwigs. Bedste trick: bs kickflip til bs tailside. Engang for LÆNGE siden!Redaktør: Tue Blædel, ville ikke kunne lave en ollie, om så hans liv afhang af det. Serien er produceret af produktionsselskabet BEAM Audio Agency. Lagune er et multi-brand retail koncept med adresse i København dedikeret til at engagere og promovere bæredygtige initiativer såsom ’1% for the Planet’ -og mere lokalt, at bidrage positivt til et mangfoldigt og inkluderende kreativt miljø.