McDonalds-direktøren Mads Friis kan kun blive en bedre leder, hvis han kender sine blind spots

Mads Friis glemmer aldrig den dag i slut 1990erne, hvor han som ung og ivrig marketingassistent i den danske del af den amerikanske Kimberly-Clark-koncern dumpede med et brag. Hans direktør havde ellers givet ham en stor chance ved at lade ham stå for præsentationen af en ny serie toiletruller. Men bagefter var dommen ubarmhjertig. Hør, hvad Mads Friis fik at vide og hvilke tre beslutninger, McDonalds-direktøren i Danmark har valgt i denne uges udgave af Ledelse med vilje.  Vært: Anders Hvass Musik: Christian Schødts-Sørensen Klipper og producer: Kathrine Wismann Programmet er produceret af R*******k Productions for Lederstof.dk, som udgives af Lederne. Læs mere på www.lederstof.dk

Om Podcasten

En samtalerække med nogle af Danmarks mest markante ledere om de afgørende beslutninger de har truffet i deres liv. Podcasten udgives af Lederstof.dk for Lederne, som er Danmarks største faglige organisation for ledere.