Hvordan bliver man opdaget som influencer?

Vi slutter serien af med et besøg af COO og Partner i influencermarketing-bureauet Represented, Daniel Ishøj Nielsen. Hos dem er det helt legitimt at scrolle Instagram igennem, selvom man er på arbejde for at spotte nye influencers. Daniel gør os klogere på, hvad virksomheder leder efter, når de vil lave kampagner med influencere, og hvad der sker, hvis det viser sig at være et dårligt match. Og så runder vi af med et tilbageblik på nogle af de allervigtigste pointer fra tidligere afsnit af "Mange har spurgt", som du kan tage med dig, hvis du er blevet endnu mere nysgerrig på influencerbranchen.

Om Podcasten

Frederikke Egel og Simone Baadsgaard inviterer en række danske influencere forbi til en snak om deres overvejelser og erfaringer med at dele deres liv med mange tusinde danskere hver dag. Og så får vi konkrete råd til, hvad man skal gøre, hvis man går med en influencer i maven og både skal lære at skabe et brand og prisætte sig selv.Hvis du er nysgerrig efter at høre flere af Ally's podcasts, så kan du prøve Ally-universet gratis i 1 måned. Vi har også masser af videoserier og artikler. Start din prøveperiode på ally.dk eller find Ally i din app store på din smartphone! Vi håber at se dig derinde.