EP #631: Erfaringer efter 30 dage med Thought Leader Ads på LinkedIn

Vi har nu haft Thought Leader Ads i en måned. Hvad er vores erfaringer so far? De bedste ads har CTR (inkl “Læs mere”) på mere end 10%. Generelt 30-70 kr. CPM-priser, fordi at Thought Leader Ads definitorisk er Brand Awareness Skal bruges til reel Thought Leadership - ikke tilbud. Så falder annoncen igennem og risiko for at folk bliver banner-blinde på ens eget navn. LinkedIns almindelige regler skal overholdes, herunder Du må ikke nævne LinkedIn i dine opslag Du må ikke bruge mere end tre emojis Du må ikke bande (inkl. at skrive “real shit” i et billede :-) ) Obsidian har 3X’et spend på LinkedIn. For de virksomheder der har personer, der tør lave opslag, så er Thought Leader Ads en gamechanger. De bedste use-cases er bl.a. SaaS og Professional Services. HTI: I fremtiden er det sandsynligvis 80% Thought Leader Ads og 20% bottom funnel retargeting o.lign. for Obsidians annoncekonto. hvad er det? hvordan du gør det? hvordan du har haft success med det?

Om Podcasten

Marketing Brief er en skarp podcast med konkrete tips, tricks og hacks til din online marketing. Halfdan og Emil er passionerede online marketing-nørder, og de deler ud af oversete, brugbare råd og egne erfaringer til gavn for den digitale marketer, der altid vil blive bedre. På 10 intense minutter pr. episode går Marketing Brief i dybden med mange forskellige, spændende aspekter af online marketing, som du helt sikkert vil blive inspireret af, så du kan forbedre din egen online marketing.