Bliv Meta Ads-ekspert på 58 minutter

Marketingpod.dk med Halfdan Timm & Kristian Tinho - En podcast af Kristian Tinho & Halfdan Timm

Kategorier:

Kristian Tinho er på ferie igen igen, og derfor er Morten Bie - kendt som Marketing med Bie på TikTok - med som gæstevært. Vi taler Meta Ads i 58 minutter og gennemgår blandt andet budmodeller, hvordan du optimerer dine kampagner efter incrementality, og hvorfor du skal igang med at hacke produkt-katlaoger til andet end e-commerce.Hør også historien om, hvordan Morten tabte 88% af sin investering i Snapchat-aktier (og den falder stadig).Kapitler00:00Introduktion og aktiehistorik03:01Meta Annoncering: En Masterclass06:08Advantage+ kom, så og sejrede08:51Budmodeller og deres Effektivitet11:45Tracking og Brand Lift Studies18:22Ændringer i Meta's Self-Service Budgetter21:16Forskelle mellem Self-Service Lift og Managed Lift22:41Prissætning af Lift Studies25:27Offline Conversion27:41Udfordringer med Lead Ads31:16Conditional Logic vs. Conversion Leads35:40Incrementality og udfordringer38:36Forlængelse af Kunderrejsen39:21Conversion Lift Studies: Metodikken40:22Incrementality42:37Optimering af Incrementality med Meta45:26Incrementality-optimering47:24View-through konverteringer51:32Produktkataloger: Ikke blot til e-com54:43Afslutning