Giver Nikolais 7-cifrede TV-plan mening? + Zuckerberg dropper faktatjek + YouTube Shorts + Honey

Marketingpod.dk med Halfdan Timm & Kristian Tinho - En podcast af Kristian Tinho & Halfdan Timm

Kategorier:

Nikolai er VP of Group Marketing i Flatpay. Han kommer fra en baggrund i performance marketing og sociale medier, men er begyndt at købe TV-annoncer i tre lande. Er det galt eller genialt? Lyt med og bedøm selv her.

Ugens nyheder:

  • Mark Zuckerberg og Meta dropper fakta-tjek i USA og vil implementere Community Notes i stedet.
  • YouTube Shorts rammer 70 milliarder daglige visninger og stiger til op til 3 minutter
  • Browser app'en Honey er kommet i vælten i USA for cookie stuffing

Kapitler


00:00
Velkommen tilbage og genbrugspladsen


03:01
Meta og faktatjek i USA (Halfdan går, som sædvanligt, kontra)


06:11
Community Notes og deres betydning


08:50
YouTube Shorts på 70 milliarder visninger om dagen


11:56
Honey og affiliate marketing udfordringer


20:28
Introduktion til TV-annoncering i digital marketing


22:00
Flatpay's erfaring med TV-annoncering


23:38
Effekten af TV-annoncering på leadgenerering


25:54
Autoritet og troværdighed gennem TV-annoncering


26:44
Langsigtede effekter af TV-annoncering


29:41
Strategisk tilgang til TV-annoncering


32:57
Skabelse af effektive TV-annoncer


36:25
Dataanalyse i TV-annoncering


38:35
Effekten af TV-annoncering på brand awareness


40:39
Målgruppe og segmentering i TV-reklamer


42:35
Budgettering og investering i TV-annoncering


47:05
Indkøb af TV-annoncering og forhandling


49:38
Kreativitet i marketingstrategier