Han har bygget 750 webshops - hvad har han lært om vinderne? + Amazon Haul + Jaguar rebrand + Chrome

Marketingpod.dk med Halfdan Timm & Kristian Tinho - En podcast af Kristian Tinho & Halfdan Timm

Kategorier:

Denne uges nyheder:Jaguar har re-brandet sig selv. Skal deres CMO hyldes ... eller fyres?Amazon lancerer Haul og gør det nemmere at importere billigt lort fra Kina.Der er rygter om, at de amerikanske myndigheder vil tvinge Google til at sælge Chrome fra.Dagens emne: Morten Graversen fra Webshopskolen har været fødselshjælper for mere end 750 danske Shopify-shops. Han fremhæver 4 ting, der adskiller vinderne fra taberne. Lyt med her - og find ud af hvorfor Tinho måske skal til at sælge hårtabs-medicin.TakeawaysGoogle står over for en mulig opsplitning på grund af antitrust-sager.Webshop-skolen har haft stor succes med at opbygge webshops.Kvaliteten af produktet er afgørende for webshop-succes.Jaguar's rebranding har skabt stor debat i marketingverdenen.Amazon lancerer Amazon Hall som en ny platform.Nano-influencers kan være effektive til at skabe tillid til brands.Det er vigtigt at have både kvalitet og kvantitet i marketingmateriale.Rengøringsprodukter er en voksende trend i e-handel.Det er vigtigt at differentiere sig i et konkurrencepræget marked.At outsource logistik kan være en god løsning for webshops.Kapitler00:00Google og Antitrust: En Ny Æra00:03Fremtidens Teknologi og Innovation00:13Kristian & Halfdan - Take 0216:14Introduktion til Webshop-skolen og Morten Graversen19:22Vigtigheden af produktet i e-handel28:26Differentiering i markedet og branding30:15Personalisering i Digital Marketing32:03Vigtigheden af Produktsider34:14Brug af Video i E-commerce36:21Nano-influencers og Deres Effektivitet40:18Indholdets Livscyklus og Fornyelse43:58Trends i E-commerce og Produktvalg