Shorts: Er det kun gamle og rige mennesker, der bruger Bing Ads?

Marketingpod.dk med Halfdan Timm & Kristian Tinho - En podcast af Kristian Tinho & Halfdan Timm

Kategorier:

Er det kun gamle og rige mennesker, der bruger Bing - lav volumen, men høj konverteringsrate? Er Bing i virkeligheden super undervurderet?00:00Bing Ads: Fra Server-Side til Microsoft Advertising03:33Brugerbasen og Konverteringsrater i Bing Ads05:01Importering af Annoncer fra Google til Bing08:38Anbefalinger til Brug af Bing AdsTakeaways- Bing Ads, nu kendt som Microsoft Advertising, er værd at tage seriøst, især for visse brancher og ældre målgrupper.- Bing Ads har ofte lavere klikpriser end Google Ads og kan have en højere konverteringsrate.- Man kan importere eksisterende Google Ads-kampagner til Bing Ads, men man skal være opmærksom på forskelle i budgivningsmodeller.- Det kan være en god idé at bruge Bing Ads, hvis man ser konverteringer fra organisk trafik på Bing og har søgeord med god performance på Google Ads.- Det kan give mening at bruge ressourcer på Bing Ads, hvis man har et budget på mindst 50.000 kr om måneden og sælger til ældre målgrupper.