Shorts: Er det kun gamle og rige mennesker, der bruger Bing Ads?

Er det kun gamle og rige mennesker, der bruger Bing - lav volumen, men høj konverteringsrate? Er Bing i virkeligheden super undervurderet?00:00Bing Ads: Fra Server-Side til Microsoft Advertising03:33Brugerbasen og Konverteringsrater i Bing Ads05:01Importering af Annoncer fra Google til Bing08:38Anbefalinger til Brug af Bing AdsTakeaways- Bing Ads, nu kendt som Microsoft Advertising, er værd at tage seriøst, især for visse brancher og ældre målgrupper.- Bing Ads har ofte lavere klikpriser end Google Ads og kan have en højere konverteringsrate.- Man kan importere eksisterende Google Ads-kampagner til Bing Ads, men man skal være opmærksom på forskelle i budgivningsmodeller.- Det kan være en god idé at bruge Bing Ads, hvis man ser konverteringer fra organisk trafik på Bing og har søgeord med god performance på Google Ads.- Det kan give mening at bruge ressourcer på Bing Ads, hvis man har et budget på mindst 50.000 kr om måneden og sælger til ældre målgrupper.

Om Podcasten

Marketingpod er et ugentligt podcast om digital marketing med Kristian Tinho og Halfdan Timm. Det udkommer hver mandag og indeholder det vigtigste historier om digital marketing fra den foregående uge samt et emne, hvor vi går i dybden. Skriv dig op på Marketingpod.dk for at få mail ved nye episoder.