Shorts: LinkedIns 3 bedste annonceformater lige nu

Marketingpod.dk med Halfdan Timm & Kristian Tinho - En podcast af Kristian Tinho & Halfdan Timm

Kategorier:

LinkedIn er dyrt og svært, men det har bare den bedste data til B2B-virksomheder. På 12 minutter får du her de 3 værste og de 3 bedste annonceformater til LinkedIn - inkl. et, der virker virkeligt godt, men som alle åbenbart har glemt at bruge.

Kapitler:

00:00Introduktion til emnet og LinkedIn som platform

02:09Thought Leader Ads: Sponsorer personlige opslag på LinkedIn

05:12Poll ads: Høj engagement og identifikation af potentielle kunder

08:25Document ads: Øjeblikkelig adgang til dokumenter på LinkedIn

Takeaways

  • Thought Leader Ads er en effektiv måde at sponsere personlige opslag på LinkedIn og øge engagementet.
  • Document ads giver øjeblikkelig adgang til dokumenter og kan være nyttige for B2B-virksomheder.
  • Poll ads har høj engagement og kan bruges til at få feedback og identificere potentielle kunder.
  • Virksomheder bør bruge disse annonceringsformater mere aktivt og udnytte potentialet på LinkedIn.