MediaCast 2: Personlighed er den nye x-faktor

MediaCast - En podcast af Camilla Mehlsen

Hvor meget og hvordan spiller personlighed ind, når det gælder innovation i mediebranchen? Det handler denne uges MediaCast om, hvor Camilla Mehlsen har mødt Metro Internationals adm. direktør, Per Mikael Jensen. Personlighed er mediebranchens nye sort -  og personlighedsdrevne forretningsmodeller vinder frem i medieverdenen. Det er Oprah Winfrey, Casper Christensen eller Arianna Huffington alle eksempler på - og vi vil se mange flere eksempler fremover, mener Per Mikael Jensen. Han  fortæller også om, hvordan hans egen personlighed har præget udviklingen af Metro siden 2007 og ser tilbage på sin tid som administrerede direktør for TV 2, hvor han blev kendt som chefen, der satte et hæsblæsende udviklingsridt i gang. Selv mener han, at det ikke gik helt hurtigt nok. Få også de største overskrifter i mediebranchen, leveret af Ole Nørskov, chefredaktør for MediaWatch. Du kan følge medieudviklingen på MediaWatch.dk. Få gratis nyhedsbrevet fra MediaWatch én gang ugentligt - også med info om MediaCast - eller tegn abonnement for at få nyheder i din indbakke hver dag. MediaCast er produceret af Mehlsen Media for MediaWatch og podcastet med hjælp fra PodConsult. Har du ideer eller feedback til MediaCast, så skriv meget gerne til Camilla: [email protected]