Mediano Marketing #18 - Sparekassen Kronjylland om at være hovedsponsor til EM uden tilskuere

**Udsendelsen er sponsoreret af Partnership - specialister i sponsorater og kommercielle partnerskaber. Her skal du høre en af de mest usædvanlige historier i moderne dansk sponsorhistorie. En historie om en million seere - og ingen tilskuere. Om en massebegivenhed - og corona. Sparekassen Kronjylland har taget tilløb i tre år. Været på vej sammen med det kvindelige landshold i håndbold som hovedpartner. Det hele skulle kulminere i Danmark på hjemmebane i 2020. Og det er så nu, hvor den ene dør efter den anden bliver lukket i på grund af corona-restriktioner. Så hvordan udnytter man et sponsorat, når man ikke kan have kunder med. Ikke kan lave attraktive arrangementer for mulige nye kunder. Og ikke kan have sine egne medarbejdere med på en oplevelse. Det har vi talt med Sparekassen Kronjylland om. Hør marketingschef Pernille Kempel Jensen og kommunikationschef Jan Salling fortælle om sponsoratet, samarbejdet, målene og ambtionerne. Vært Peter Brüchmann

Om Podcasten

For dig, der vil et skridt dybere ned i fodboldens fagområder Vi kalder det også 'Mediano 2.0'