Mediano Marketing - Stort interview med F.C. Københavns kommercielle direktør Jacob Lauesen

**Mediano Marketing er skabt i samarbejde med og sponsoreret af Partnership** I det nyeste afsnit af Mediano Marketing kan du møde F.C. Københavns nye kommercielle direktør, Jacob Lauesen, der er ansvarlig for Danmarks største sponsorbudget og for at fylde så meget af Parken som muligt, når der ellers er tilladelse til at lukke tilskuere ind. I en samtale optaget på det, der engang var Flemming Østergaards kontor med smuk udsigt over Fælledparken, fortæller Jacob Lauesen om den arv, han har fået og går så tæt på de planer, der er ved at blive eksekveret som han kan. I dette afsnit kan du høre om: - F.C. Københavns kommercielle strategi - Hvorvidt Parken skal have et nyt navn - Hvor går F.C. København Champions League i beddene (når man nu kan komme ind i turneringen..) - Hvor meget betyder de sportslige resultater, når man skal sælge sponsorater - Hvorfor hans værste dag i FCK var den dag, han cyklede ind mod byen fra en mesterskabsfest med 25.000 mennesker - Om det er vigtigt at sælge flere sæsonkort end Brøndby - Hvor hos konkurrenterne, han sender dagens skulderklap hen - Hvor sidder håndtaget på det der data, som alle taler om. - Og meget mere Vært: Peter Brüchmann

Om Podcasten

For dig, der vil et skridt dybere ned i fodboldens fagområder Vi kalder det også 'Mediano 2.0'