Mediano Marketing #21 - AGF Special om bæredygtighed med Anne Jensen

**Udsendelsen er sponsoreret af Partnership - specialister i sponsorater og partnerskaber** Her kan du møde Superligaens første bæredygtighedschef. AGF er gået forrest og ansatte i 2020 Anne Jensen, der kom med erfaring fra festivalernes arbejde med strategi og bæredygtighed og havde arbejdet med Tinderbox og Northside. I denne episode fortæller hun, hvad fodbold og bæredygtighed har med hinanden at gøre eller måske netop, hvorfor, at fodbold og bæredygtighed skal blandes sammen. AGF har som den første danske fodboldklub lavet en vision for bæredygtighed og satser på at gå forrest på et område, der optager flere og flere. Det handler om meget mere end socialt ansvar i byen og normal CSR-tænkning, men om klima og bæredygtighed. Hør om: - Er bæredygtighed forretning eller et godt hjerte? - Hvor kom ideen til og behovet for at sætte fokus på bæredygtighed fra? - Hvordan aktiverer man partnere som Hummel og Salling Group i arbejdet? - Hvor går grænserne for miljø-hensyn - Og hvad har festivaler og fodbold til fælles Vært: Peter Brüchmann Læs mere om vores partner på denne serie på https://www.partnership.dk/

Om Podcasten

Kanalen for Medianos mere langtidsbare indhold