Mediano Marketing #23 - Sæsonkort Special med Brøndby & F.C. København

Mediano 2 - En podcast af Mediano Media

**Udsendelsen er sponsoreret af Partnership - specialister i sponsorater og partnerskaber** F.C. København har solgt 17.300 sæsonkort, Brøndby er på 16.400. Begge dele er rekord, og man kan i den nye superliga-sæson forvente at se snit for hjemmekampe på eller i nærheden af 20.000. Det er en uhyre interessant udvikling, og meget skyldes, at de fleste klubber nu arbejder på tilskuere, der køber fodbold på abonnement. Det kigger vi på i denne udsendelse, hvor panelet består af: - Thomas Skov Petersen, marketingschef i Brøndby IF - Jacob Lauesen, kommerciel direktør i F.C. København. Vært er Peter Brüchmann. Hør blandt andet om: - Hvor meget af den positive udvikling skyldes sulten på oplevelser efter mere end et år med corona-nedlukning. - Hvordan sikrer man, at de mange sæsonkort-holdere så også bruger deres billetter og ikke bare møder op til de store kampe. - Hvor vil klubberne gerne investere for at sikre bedre oplevelser. - Hvor kigger klubberne hen for inspiration? - Og meget mere.