Mediano Marketing #33: AGF Special med Rasmus Nørgaard Hansen
Mediano 2 - En podcast af Mediano Media
Serien Mediano Marketing er skabt i samarbejde med og sponsoreret af Partnership - specialister i sponsorater og partnerskaber AGF har for fjerde år i træk præsenteret et to-cifret millionoverskud og kan i regnskabet for 2021 fortælle om en stigning fra 67 til 77 mio. i sponsorindtægter. Det betyder, at man i den grad presser og på nogle områder passerer Brøndby og FC Midtjylland i kampen om at stå tættest på det normale kommercielle førerhold, F.C. København. Det er en succeshistorie, der imponerer mange i og omkring Superligaen, ligesom AGFs generelle økonomiske udvikling i de seneste år har betydet, at AGF har stadig større muskelstyrke end AaB og OB og dermed har placeret sig forholdsvis solidt i 'potentialernes top 4' ud fra en gængs logik om økonomiens betydning i fodbold. Her får du historien fra AGFs salgsdirektør siden 2020, Rasmus Nørgaard Hansen. Hør blandt andet om: AGFs bedste cases, der illustrerer, hvordan klubben arbejder Hvad potentialet er, når man indtager et nyt stadion forventet i 2026 Hvordan AGF gør i de år, hvor man skal være på et midlertidigt stadion i Aarhus-forstaden Tilst Hvordan samarbejdet er i AGFs daglige ledelse, hvor direktør Jacob Nielsen er kendt for at være meget tilstede i det kommercielle arbejde Hvilken indflydelse har de sportslige resultater på AGFs kommercielle attraktivitet Og meget andet om AGFs kommercielle arbejde Vært på serien Mediano Marketing er Medianos chefredaktør Peter Brüchmann. Relevante links: Partnership Superliga for Voksne med Jacob Nielsen Superliga for Voksne Sponsor Special om etik og bæredygtighed Støt Mediano