Derfor skal du aldrig bede dine tilfredse kunder om en testimonial

Online markedsføring på Internettet - En podcast af PotterCut med Ib Potter

Du kan ikke "bare" række ud til dine kunder og bede dem komme med en udtalelse. Det er bare ikke godt nok. Det ender med noget overordnet sukkersødt og kan nemt virke "utroværdigt". Og det er ikke fordi dine kunder ikke vil dit bedste. Men du er nød til at guide dem. Anspore, hvad det er du gerne vil have dem til at svare på. Christina Klitsgaard har et mega godt bud på, hvordan det skal gøre. Og det deler hun med os i denne podcast episode. Bonus: Christina deler (for første gang) den spørgeramme hun bruger, for at “spotte” de gode testimonials. Jeg har lovet at den kun er tilgængelig et få dage, så det er nu du skal downloade den. For at få fingre i Sådan laver du kunde-udtalelser, der sælger din ydelse, bygger din troværdighed og gør tvivlere til købere klikker du dig ind på landingssiden her, signer op og tjekker din mail asap. Afsender er [email protected]