Sådan arbejder du effektivt, når du arbejder med marketing
Online markedsføring på Internettet - En podcast af PotterCut med Ib Potter
Kategorier:
‘Sådan arbejder du effektivt, når du arbejder med marketing.’ Det er Niels Vium der med sin samling af den akkumuleret viden og værktøjer fra 5 års research - inklusiv 100 podcast-afsnit om hvad der skal til for at være effektiv og have mest muligt energi, når du sidder i dit daglige marketingvirke For … Når du virkelig skal have noget for hånden, har du så en effektiv teknik? Ej vel? Så skal du lige tjekke pomodoroteknikken ud. Den kan nemlig gøre dig effektiv. ‘Sådan arbejder du effektivt, når du arbejder med marketing” er emnet – og eksperten er Niels Vium. Pomodoroteknikken blev opfundet af Francesco Cirillo engang i 1980’erne. Det går ud på at dele dine opgaver op i mindre bidder. Og det skal du med en Timer … så præcist skal det være. En pomodoro varer typisk 25 minutter efterfulgt af 5 minutters pause. Derefter starter en ny pomodoro. Efter fire pomodori kommer en pause på 15 til 30 minutter. Alt det kommer Niles nærmere ind på …. Han kommer også ind på, hvorfor det er vigtigt at arbejde med sin effektivitet … og hvad du kan gøre mere .. end at bruge den simple pomodoro teknik. Sagt på jysk – så er Niels en af de her unge Duracell kaniner der får os andre til se hamrende sløve ud. NÅ, men det skal væres slut! For nu skal vi arbejde med tomater & grønsags smoothies… og rykke for vildt. Emner er effektivitet – og eksperten er Niels Vium. Du får blandt andet svar på de her spørgsmål: Hvorfor er det overhovedet relevant at tale om effektivitet? Hvad vil det sige at være effektiv? Hvorfor være effektiv? (Det går jo alt sammen) Hvilke teknikker bruger Niels selv? Giv os en god teknik vi kan arbejde med Er marketingfolk generelt effektive – eller er de som alle andre? Opskriften på grønsagsjuicen nævnt i podcasten,