Forbrugerombudsmandens kvikguide: Sådan må du bruge grønne budskaber i markedsføringen

Hvornår kan og må man påstå at være bæredygtig?Hvis din virksomhed markedsfører jer eller jeres produkter som grønne eller bæredygtige, skal det både være korrekt og kunne dokumenteres.Forbrugerombudsmanden har udgivet en kvikguide til virksomheder, som vil benytte klima- eller miljøudsagn i markedsføringen. Vi stiller skarpt på regler og retningslinjer. Gæst:- Anette Moll Berg, advokat og director, DLA PiperVært:- Magnus KrabbeForbrugerombudsmandens kvikguide: 

Om Podcasten

Aktuelle erhvervsjuridiske emner, der kan være relevante for din virksomhed.I hver episode kan du møde en eller flere af DLA Pipers juridiske eksperter, og vi dykker ned i et aktuelt emne. Vi gennemgår baggrund, implementering og perspektiver af lovgivningen - og vi gør det altid konkret og konstruktivt, så du kan omsætte juraen til handling.