31# Den simple og effektive podcast struktur, til både solo-episoder og interviews, som alle kan bruge

Nu er det slut med at være i tvivl om hvordan du skal bygge dine podcast episoder op. Strukturen har reduceret vores forberedelsestid, øget kvaliteten og skabet en rød tråd i vores indhold og så den så simpel, at selv helt nye podcastere sagtens kan benytte den.  Den bygger på 3 step, som definerer både hvordan vi gør vores lyttere kildende nysgerrige, og hvordan vi sikre os at vi leverer det praktiske indhold de har brug for. Og at du kan lede dem videre på rejsen mod dig, sp de bliver kunder.  Vi føler selv, at det er en podcast struktur til kontinuerligt at lave gode podcast episoder! Strukturen har reduceret vores forberedelsestid, øget kvaliteten og skabet en rød tråd i vores indhold.  Vores gratis guide - "Hvordan du skiller dig ud fra dine konkurrenter og bliver go-to personen i din niche" 👇 https://podcastmarketing.dk/video/ Connect med os på LinkedIn 👇 https://www.linkedin.com/in/niels-greve-s%C3%B8rensen-941047151/ https://www.linkedin.com/in/mads-lyng%C3%B8/

Om Podcasten

I podcasten 'set, hørt, valgt' taler vi om, hvordan selvstændige kan tiltrække flere kunder online. Formatet er en kombination af interviews med andre eksperter, som fortæller deres historie, strategier og tips og tricks til at blive set, hørt og valgt. Og så episoder, hvor Mads og Niels dykker ned i et specifikt emne, som er yderst relevant for selvstændige i rejsen fra anonym til anerkendt. Men hele omdrejningspunktet for podcaster er i bund og grund, hvordan man skærer igennem de digitale lydmur, og bliver set, hørt og valgt af målgruppen. Med værterne Mads Lyngø og Niels Greve.