32# Øg din genkendelighed, styrk dit brand og sikre at lytterne lytter længere - med en skarp intro

Du skal have styr på din intro, for det kan blive en af de ting, som dine lyttere vil bide mærke i. Du skal have en hook i starten af din podcast som sikre, at lytterne er sultne på det indhold som du skal til at levere til dem. Det er to essentielle ting til at sikre din podcast episode kommer godt fra start! God lytter! Ha' en rigtig god lytter! Vores gratis guide - "Hvordan du skiller dig ud fra dine konkurrenter og bliver go-to personen i din niche" 👇 https://podcastmarketing.dk/video/ Connect med os på LinkedIn 👇 https://www.linkedin.com/in/niels-greve-s%C3%B8rensen-941047151/ https://www.linkedin.com/in/mads-lyng%C3%B8/

Om Podcasten

I podcasten 'set, hørt, valgt' taler vi om, hvordan selvstændige kan tiltrække flere kunder online. Formatet er en kombination af interviews med andre eksperter, som fortæller deres historie, strategier og tips og tricks til at blive set, hørt og valgt. Og så episoder, hvor Mads og Niels dykker ned i et specifikt emne, som er yderst relevant for selvstændige i rejsen fra anonym til anerkendt. Men hele omdrejningspunktet for podcaster er i bund og grund, hvordan man skærer igennem de digitale lydmur, og bliver set, hørt og valgt af målgruppen. Med værterne Mads Lyngø og Niels Greve.