41# Fravælg 80% af dine potentielle lyttere, og få en kundemagnet af en podcast

Det lyder voldsomt, men den er god nok! Hvis du gerne vil have en podcast, der rent faktisk tiltrækker kunder, så er du nødt til at gå niche og lave den podcast din drømmekunde vil høre. Ikke nok med det, så kan det at gå niche være en effketiv måde at skille dig ud fra mængden, skabe noget albuerum og få flere lyttere. Bonus: At gå niche, gør det langt nemmere at lave indhold, fordi du forsøgere at kommunikere til en niche, bliver det nemmere at ramme plet med sit indhold og bringe værdi. I denne episode giver vi dig, vores metode til, hvordan du kan definere din niche. Vores gratis guide - "Hvordan du skiller dig ud fra dine konkurrenter og bliver go-to personen i din niche" 👇 https://podcastmarketing.dk/video/ Connect med os på LinkedIn 👇 https://www.linkedin.com/in/niels-greve-s%C3%B8rensen-941047151/ https://www.linkedin.com/in/mads-lyng%C3%B8/

Om Podcasten

I podcasten 'set, hørt, valgt' taler vi om, hvordan selvstændige kan tiltrække flere kunder online. Formatet er en kombination af interviews med andre eksperter, som fortæller deres historie, strategier og tips og tricks til at blive set, hørt og valgt. Og så episoder, hvor Mads og Niels dykker ned i et specifikt emne, som er yderst relevant for selvstændige i rejsen fra anonym til anerkendt. Men hele omdrejningspunktet for podcaster er i bund og grund, hvordan man skærer igennem de digitale lydmur, og bliver set, hørt og valgt af målgruppen. Med værterne Mads Lyngø og Niels Greve.