54# Undgå at spilde tid og penge, vælg det rigtige podcast koncept til din virksomhed

Konceptet er en af de nøgleelementer der afgøre om du podcast bliver spild af din tid og penge, eller kommer til at være en KÆMPE aktiv for dig. Derfor skal man gøre sige nogle grundige overvejelser, for ikke at vælge der forkerte koncept. Vi giver dig en lille ide om, hvilke koncepter vi ser som spændende koncepter for virksomhedspodcast for tiden, og hvad grundlaget for at vælge dem skulle være. Der er nemlig forskel på om målet er at få kunder eller brande virksomheden eller netværke. Se vores gratis guide - "Hvordan du skiller dig ud fra dine konkurrenter og bliver go-to personen i din niche" 👇 https://podcastmarketing.dk/video/ Connect med os på LinkedIn 👇 https://www.linkedin.com/in/niels-greve-s%C3%B8rensen-941047151/ https://www.linkedin.com/in/mads-lyng%C3%B8/

Om Podcasten

I podcasten 'set, hørt, valgt' taler vi om, hvordan selvstændige kan tiltrække flere kunder online. Formatet er en kombination af interviews med andre eksperter, som fortæller deres historie, strategier og tips og tricks til at blive set, hørt og valgt. Og så episoder, hvor Mads og Niels dykker ned i et specifikt emne, som er yderst relevant for selvstændige i rejsen fra anonym til anerkendt. Men hele omdrejningspunktet for podcaster er i bund og grund, hvordan man skærer igennem de digitale lydmur, og bliver set, hørt og valgt af målgruppen. Med værterne Mads Lyngø og Niels Greve.