56# Hvor "skrabet" må en podcast være, hvor den stadigvæk lyder fint? (her er vores tests)

'Tid' er et KÆMPE aspekt, som man som virksomhed fokuserer meget på, når man laver podcast. Derfor har vi valgt at teste, hvad der egentlig er okay at skære fra, for stadigvæk at have en podcast der gør sit job. Vi har testet det på + 20 episoder og her er de resultater vi kunne hive ud af det. God lytter! Se vores gratis guide - "Hvordan du skiller dig ud fra dine konkurrenter og bliver go-to personen i din niche" 👇 https://podcastmarketing.dk/video/ Connect med os på LinkedIn 👇 https://www.linkedin.com/in/niels-greve-s%C3%B8rensen-941047151/ https://www.linkedin.com/in/mads-lyng%C3%B8/

Om Podcasten

I podcasten 'set, hørt, valgt' taler vi om, hvordan selvstændige kan tiltrække flere kunder online. Formatet er en kombination af interviews med andre eksperter, som fortæller deres historie, strategier og tips og tricks til at blive set, hørt og valgt. Og så episoder, hvor Mads og Niels dykker ned i et specifikt emne, som er yderst relevant for selvstændige i rejsen fra anonym til anerkendt. Men hele omdrejningspunktet for podcaster er i bund og grund, hvordan man skærer igennem de digitale lydmur, og bliver set, hørt og valgt af målgruppen. Med værterne Mads Lyngø og Niels Greve.