61# Strategien bag, hvordan vi postede 2500 gange på 1 år pga. af vores podcast

Det har aldrig være vigtigere at vise flaget og være synlig som virksomhed. Vi vil gerne inspirere dig til at komme ud og vise flaget, og en podcast kan være fænomenal til at hjælpe dig med at skabe indhold til sociale medier. Vi fortæller vores strategi hvordan vi lykkes med at poste 2500 gange på 1 år, mens vi gik på studiet. Hvis vi kan, så kan du også - vi tror på dig! God lytter! 😊 Se vores gratis guide - "Hvordan du skiller dig ud fra dine konkurrenter og bliver go-to personen i din niche" 👇 https://podcastmarketing.dk/video/ Connect med os på LinkedIn 👇 https://www.linkedin.com/in/niels-greve-s%C3%B8rensen-941047151/ https://www.linkedin.com/in/mads-lyng%C3%B8/

Om Podcasten

I podcasten 'set, hørt, valgt' taler vi om, hvordan selvstændige kan tiltrække flere kunder online. Formatet er en kombination af interviews med andre eksperter, som fortæller deres historie, strategier og tips og tricks til at blive set, hørt og valgt. Og så episoder, hvor Mads og Niels dykker ned i et specifikt emne, som er yderst relevant for selvstændige i rejsen fra anonym til anerkendt. Men hele omdrejningspunktet for podcaster er i bund og grund, hvordan man skærer igennem de digitale lydmur, og bliver set, hørt og valgt af målgruppen. Med værterne Mads Lyngø og Niels Greve.