65# Hvordan Rikke Struve styrkede sit personlige brand med en podcast

I denne episode taler Niels Greve med Rikke Struve om hendes podcast 'vi er alle pårørende'. I interview fortæller Rikke om, hvordan hun ved at starte en podcast, har styrkede hendes personlige brand, og hvilken indflydelse det har haft på hendes virksomhed. Se vores gratis guide - "Hvordan du skiller dig ud fra dine konkurrenter og bliver go-to personen i din niche" 👇 https://podcastmarketing.dk/video/ Connect med os på LinkedIn 👇 https://www.linkedin.com/in/niels-greve-s%C3%B8rensen-941047151/ https://www.linkedin.com/in/mads-lyng%C3%B8/ Du kan høre mere om Rikke og hendes virksomhed her: Pårørendeklubben.dk https://www.linkedin.com/in/rikke-struve-77004ab/  https://www.facebook.com/groups/251424419885204 

Om Podcasten

I podcasten 'set, hørt, valgt' taler vi om, hvordan selvstændige kan tiltrække flere kunder online. Formatet er en kombination af interviews med andre eksperter, som fortæller deres historie, strategier og tips og tricks til at blive set, hørt og valgt. Og så episoder, hvor Mads og Niels dykker ned i et specifikt emne, som er yderst relevant for selvstændige i rejsen fra anonym til anerkendt. Men hele omdrejningspunktet for podcaster er i bund og grund, hvordan man skærer igennem de digitale lydmur, og bliver set, hørt og valgt af målgruppen. Med værterne Mads Lyngø og Niels Greve.