67# Den magiske 3 trins trappe

I denne episode taler Mads Lyngø og Niels Greve om, hvordan virksomheder der sælger deres viden, kan gøre brug af Know, Like, Trust i deres markedsføring for at øge effekten af deres indsatser. Derudover taler de om, hvordan podcast medie kan konkurrerer med andre markedsføring media som LinkedIn og Webinars. Se vores gratis guide - "Hvordan du skiller dig ud fra dine konkurrenter og bliver go-to personen i din niche" 👇 https://podcastmarketing.dk/video/ Connect med os på LinkedIn 👇 https://www.linkedin.com/in/niels-greve-s%C3%B8rensen-941047151/ https://www.linkedin.com/in/mads-lyng%C3%B8/

Om Podcasten

I podcasten 'set, hørt, valgt' taler vi om, hvordan selvstændige kan tiltrække flere kunder online. Formatet er en kombination af interviews med andre eksperter, som fortæller deres historie, strategier og tips og tricks til at blive set, hørt og valgt. Og så episoder, hvor Mads og Niels dykker ned i et specifikt emne, som er yderst relevant for selvstændige i rejsen fra anonym til anerkendt. Men hele omdrejningspunktet for podcaster er i bund og grund, hvordan man skærer igennem de digitale lydmur, og bliver set, hørt og valgt af målgruppen. Med værterne Mads Lyngø og Niels Greve.