68# Hvordan vi skaber den lytteværdige podcast, så lytterne kommer igen og igen (Vores nye framework step by step)

At få lytterne til at lytte så længe som muligt til ens podcast, og gøre at de nærmest ikke kan slippe den igen. Det er nemlig en kunst at gøre faglige podcast lytteværdige så lytterne kommer igen og igen. Vi tager dig igennem vores step by step guide til hvordan vi lykkes med det og håber du kan implementere det på din podcast også. God lytter! Se vores gratis guide - "Hvordan du skiller dig ud fra dine konkurrenter og bliver go-to personen i din niche" 👇 https://podcastmarketing.dk/video/ Connect med os på LinkedIn 👇 https://www.linkedin.com/in/niels-greve-s%C3%B8rensen-941047151/ https://www.linkedin.com/in/mads-lyng%C3%B8/

Om Podcasten

I podcasten 'set, hørt, valgt' taler vi om, hvordan selvstændige kan tiltrække flere kunder online. Formatet er en kombination af interviews med andre eksperter, som fortæller deres historie, strategier og tips og tricks til at blive set, hørt og valgt. Og så episoder, hvor Mads og Niels dykker ned i et specifikt emne, som er yderst relevant for selvstændige i rejsen fra anonym til anerkendt. Men hele omdrejningspunktet for podcaster er i bund og grund, hvordan man skærer igennem de digitale lydmur, og bliver set, hørt og valgt af målgruppen. Med værterne Mads Lyngø og Niels Greve.