71# De 3 elementer, der skal til for at blive go-to personen i din niche

I denne episode taler Mads Lyngø og Niels Greve om, hvordan virksomheder der sælger deres viden, aktivt kan arbejde henimod at blive go-to i sin niche. Der er 3 nøgle elementer i at lykkes med sin positionering, og dem gennemgår vi trin for trin, så det forhåbentlig kommer til at skabe dig lidt overblik over, hvor du kan bruge dit fokus klogest. Ha' en rigtig god lytter!  Vores gratis guide - "Hvordan du skiller dig ud fra dine konkurrenter og bliver go-to personen i din niche" 👇 https://podcastmarketing.dk/video/  Connect med os på LinkedIn 👇 https://www.linkedin.com/in/niels-greve-s%C3%B8rensen-941047151/ https://www.linkedin.com/in/mads-lyng%C3%B8/

Om Podcasten

I podcasten 'set, hørt, valgt' taler vi om, hvordan selvstændige kan tiltrække flere kunder online. Formatet er en kombination af interviews med andre eksperter, som fortæller deres historie, strategier og tips og tricks til at blive set, hørt og valgt. Og så episoder, hvor Mads og Niels dykker ned i et specifikt emne, som er yderst relevant for selvstændige i rejsen fra anonym til anerkendt. Men hele omdrejningspunktet for podcaster er i bund og grund, hvordan man skærer igennem de digitale lydmur, og bliver set, hørt og valgt af målgruppen. Med værterne Mads Lyngø og Niels Greve.